תאורה למופעים ואירועים

תאורה לאירועים

תאורה למופעים

מחפשים פתרונות מתקדמים של תאורה למופעים? במאמר הבא נציג בפניכם מגוון של פתרונות תאורה לאירועים ומופעים שמתאימים למגוון רחב של מופעים. לפני שנתחיל. אילו סוגי מופעים דורשים תאורה מקצועית?

  • מופעי תיאטרון – כשהשחקנים עולים על הבמה, הקהל שלעתים נמצא במרחק קצר ולעתים במרחק גדול, חייב לראות את מה שקורה על הבמה כמו שצריך. תפקיד התאורה הוא לא רק להאיר את השחקנים, אלא גם ליצור סוג של דרמה ואווירה על הבמה עצמה. לתאורה בהצגות תיאטרון תפקיד מפתח שמשפיע על הצלחת ההצגה וזה לא משנה אם מדובר בהצגת ילדים או הצגת תיאטרון לקהל המבוגר.
  • מופעי מחול – בין אם בחרתם להפיק מופע של מוזיקה קלאסית, ג‘אז, מוזיקה אתנית, מוזיקה יהודית, מופע בלט או אופרה, גם כאן התאורה חייבת להיות סופר מקצועית כדי שהקהל יוכל לראות את המתחולל על הבמה בצורה הטובה ביותר. המשחק בין המוזיקה, האורות והריקוד על הבמה הוא חלק בלתי נפרד מיצירה שלמה שמעוררת אצל הקהל רגשות בזמן אמת.
  • מופעים מוזיקליים – לא פעם מגיעה לארץ איזו להקה מפורסמת או זמר מוערך. בין אם המופע מתקיים בחוץ באזור פתוח כמו למשל אמפי קיסריה או פארק הירקון ובין אם במקום סגור כמו למשל אצטדיון בו יש מקום לעשרות אלפי אנשים, לתאורה חשיבות רבה שתשפיע על הצלחת האירוע.

מה כוללת תאורה למופעים?

ובכן, יש המון סוגים של תאורה לאירועים המתאימה למופעים החל ממכונות עשן מיוחדות שעושות אפקטים של תאורה מבוססת לד, דרך פנסים חכמים, פנסי לד, פנסי במה המתאימים למופעי תיאטרון ועד לוחות פיקוד ואביזרים משלימים.

איך מתאימים תאורה למופעים ?

הדבר הראשון שיש להתייחס אליו בתהליך התאמת תאורה למופעים הוא סוג המופע. בנוסף, חשוב להתייחס למיקום של המופע כלומר האם מדובר במיקום פנימי או חיצוני, קריטריון נוסף הדורש התייחסות הוא המרחק המקסימלי בין הבמה לקהל שיושב הכי רחוב ממנה וכמובן, כמות האנשים שנמצאת בתוך האולם. חברה מקצועית המתמחה בהתאמת תאורה למופעים או תאורה לכנס ואירועים אחרים, תדע להתייחס לכל הקריטריונים הללו ולבנות מערכת תאורה שלמה בהתאם לצרכים של מפיקי האירוע, הקהל והתקציב העומד ברשותם. יש אירועים הדורשים גם הקמה של מתקני במה וגשרי תאורה, מסכי לד ומדיה.

איך בוחרים חברה המתמחה בהקמת תאורה למופעים?

ובכן, ממש כמו כל בעל מקצוע שאנו בוחרים, השיטה הטובה ביותר היא לבחור חברה כזו דרך המלצות המוכרת בשוק ההופעות והמופעים בישראל. כדאי לבחור בחברה מובילה המקפידה להתקין מערכות תאורה מתקדמות ומובילות מבחינה טכנולוגית, כזו שגם דואגת להתחדש ולהתקדם בהתאם לשינויים הטכנולוגיים בתחום. החברה חייבת לשכור את שירותים של אנשי תאורה וסאונד מקצועיים כי הרבה פעמים יש צורך גם במערכת תאורה וגם במערכת סאונד, אלו פועלות זו עם זו בסנכרון מלא.

Sure they do
אולי יעניין אותך גם:
צרו קשר לייעוץ מקצועי

חברתינו מתמחה בתחום ההגברה, התאורה והקרנה לאירועים, עם ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום האירועים

חייגו 072-3954389