תאורה לכנס מוצלח

תאורה לכנס

תאורה לכנס

בעשור האחרון חל שינוי של ממש בעולם הכנסים והאירועים העסקיים. מה שהתחיל כאירוע קטן יחסית בלי יותר מדי משתתפים הפך למשהו בסדר גודל עצום כאשר היום, כאן בישראל יש לא מעט כנסים המתקיימים מדי שנה ומכילים מאות לעתים אפילו אלפי מוזמנים.

סוגי כנסים:

  • כנסים מקצועיים כמו למשל: כנסים לאנשי נדל“ן, כנסים לעורכי דין, כנסים לרופאים, כנסים בתחום העיצוב וכדומה
  • ימי גיבוש וימי כייף לחברות וארגונים
  • טקסי השקות מוצר
  • אירועי חברה
  • אירועי מכירות
  • ועוד…

 

כנס הוא אירוע מפואר הדורש תכנון והקפדה על כל הפרטים החל מקביעת לוח זמנים מסודר, דרך בחירת מקום אופטימלי על פי כמות המוזמנים ועד בחירת חברה המתמחה בתאורה לכנס או תאורה לאירועים. לתאורה יש מגוון של תפקידים חלקם פונקציונליים וחלקם עיצוביים. אם נחשוב על זה רגע לעומק, נבין שבלי אור איכותי, אור טוב או שמאיר בהתאם לפעילות או לפעולה שאנחנו מבצעים, אותה פעולה לא תתבצע על הצד הטוב ביותר. הנה כמה דוגמאות של פעולות בכנסים הדורשות תאורה טובה…

 

  • הגעה לאולם – הכנס מתחיל כאשר כל האורחים והמוזמנים מגיעים אל האולם ומתכנסים בו. זה הזמן לקצת מינגלינג, שיחות היכרות ואינרטקציה טובה בין האנשים. חלקם מכירים, חלקם חדשים לאחרים ולכן חשוב כאן תאורה שהיא מצד אחד טובה ומצד שני נעימה ותאפשר לאורחים לגשת לבר לקחת משקה, להתכבד במנה ראשונה ולהתארגן לקראת האירוע.
  • התמקמות לקראת – בדרך כלל פותחים כנס בהרצאה במהלכה מסבירים על מטרות הכנס, על לוח הזמנים ועל ההרצאות השונות שיועברו בזמן הכנס. בשלב זה עולה מישהו משמעותי שלוקח חלק בכנס להרצאות ולכן כל הזרקור חייב להיות מופנה אליו. יש כאן דרישה לתאורה איכותית. האור ברור וחזק על הבמה ואור מהומהם על החלק של האורחים.
  • המשך הכנס – ובכן, זה כבר מאוד תלוי בסוג הכנס ובמאפיינים שלו. יש כנסים שמבוססים על הרצאות בלבד, אחרים משלבים פעילויות אקטיביות ולכן בכל פעם יש להתאים את התאורה ללוח הזמנים בכנס.

תאורה לכנסים

 

רוצה לקבל פרטים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

איך בוחרים תאורה לכנס?

כאמור, למערכת התאורה בכנסים יש כמה תפקידים, כמו גם לנושא הקרנה ומסכי לד לאירועים. ראשית התפקיד שלה היא להאיר את החלל כולו ולאפשר לאורחים להרגיש בנוח ולמצוא את האזורים השונים בהתאם ללוח הזמנים של הכנס. שנית, כאשר אדם או אורח עולה להרצות, התאורה חייבת להאיר אותו בצורה טובה.

 

לכל אזור בכנס זרקור וגוון ספציפי אותו בוחרים ומתכננים לפני שמתחיל הכנס. כאשר בוחרים תאורה לכנס יש להתייחס למגוון של אלמנטים כמו למשל כמות האורחים בהשוואה לגודל החלל, גודל וגובה הבמה ולהתייחס גם סוג התאורה והעוצמה שלה בכל חלק של האירוע.

החשיבות של בחירת חברה מקצועית למיקום ותפעולה התאורה בכנס

לתאורה יש נדבך חשוב בהצלחת האירוע ולכן חשוב לבחור חברה מקצועית שתדע לתכנן ולהתאים את סוג התאורה לאירוע שלנו. מחפשים מערכת הגברה לכנסים? גם אותה תוכלו למצוא אצלנו!

Sure they do
אולי יעניין אותך גם:
צרו קשר לייעוץ מקצועי

חברתינו מתמחה בתחום ההגברה, התאורה והקרנה לאירועים, עם ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום האירועים

חייגו 072-3954389