חברות הגברה לאירועים

הגברה

חברות הגברה – מה התפקיד שלהן?

כשמפיקים אירוע, בעיקר אירועים בסדר גודל משמעותי כמו כנסים, תערוכות, חתונות ענק והפקות עם המון משתתפים, עולות המון שאלות כמו איפה הכי נכון לקיים את האירוע, לאילו ספקים חיצוניים עלינו לדאוג כגון חברות הגברה או תאורה לאירועים, איזו חברת קייטרינג היא המתאימה ביותר הן מבחינת הסגנון והאווירה שאנו מחפשים והן מבחינת המקצועיות, כזו אשר תהיה מסוגלת לדאוג לכמות גדולה כל כך של אנשים.

 

שאלה נוספת ולא פחות חשובה בתהליך ארגון, הפקה ותכנון של אירועים גדולים קשורה לחברות הגברה. המאמר הבא יעסוק בתפקידה של חברת ההגברה באירועים גדולים, במה קורה אם לא בוחרים חברת הגברה מקצועית ולסיכום נעניק לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע בחירה מתאימה.

הגברה לאירועים

 

ראשית כל חשוב לזכור שלחברות הגברה יש כמה תפקידים עיקריים:

  1. לבחון את סוג האירוע – האם מדובר בהופעה של להקה המגיעה בחו“ל אליה צפויים להגיע כמה עשרות אלפי משתתפים, האם זו בכלל תערוכה אליה יגיעו מרבית בעלי המסעדות והבתי קפה בישראל, האם זהו כנס אליו מוזמנים כלל עורכי הדין או אולי חתונה המתקיימת על חוף הים, אליה יוזמנו קרוב ל-800 מוזמנים. רק אחרי שחברה ההגברה תבין את סוג האירוע, היא תוכל להתייחס לחלל בו הוא ממוקם ולעבור לשלב הבא.
  2. בחירת מערכת הגברה מתאימה – לאחר שבוחנים את סוג האירוע- מופע תיאטרון, בר מצווה או הרמת כוסית, הלוקיישן – בפנים או בחוץ וכמות האנשים שצפויה להינכח בו ניתן יהיה לבחור מערכת הגברה מתאימה.
  3. מיקום האביזרים השונים – בנוסף, תפקידה של חברת ההגברה היא למקם את הרמקולים ואביזרה ההגברה, לעתים גם התאורה השונים בכדי שניתן יהיה להפיק מהם את המקסימום ולמנף את האירוע לטובתנו.
  4. כיוון – בנוסף, על אנשי ההגברה להתאים את הסאונד למאפייני החלל ולאקוסטיקה שלו.

 

רוצה לקבל פרטים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

מדוע כל כך חשוב לבחור חברה מקצועית מבין כל חברות ההגברה הקיימות בשוק?

בחירה נכונה ומקצועית של חברת הגברה תסייע לנו להימנע מתקלות בזמן האירוע, תקלות שיכולות לפגוע באיכות של האירוע וכמובן, בסאונד. דמיינו לכם שבאמצע החופה פתאום לא ניתן לשמוע את הרב או כי הקהל שהשקיע מאות שקלים בכרטיסים לא שומע את המוזיקה כמו שצריך בהופעה. בנוסף, כאשר בוחרים בחברת הגברה מקצועית, ניתן להנות מליווי של החברה מתחילת ועד סוף האירוע.

 

אז איך בוחרים חברה הגברה?

ובכן, בשלב הראשון מומלץ לבחור חברת הגברת עם ניסיון בהתאם לסוג האירוע אותו אתם מפיקים. דבר נוסף שכדאי לוודא הוא הזמינות והעמידה בלוח הזמנים. יש שתי שיטות מצוינות שיעזרו לכם לבצע בחירה נכונה. האחת, דרך המלצות של אנשים שכבר התנסו עם חברה והייתה להם חוויה טובה והשניה היא דרך שאילת השאלות הנכונות, למשל איך התהליך מתבצע, מה רמת הזמינות של החברה, האם היא אכן זמינה בתאריך שלכם וכמה זמן הצוות מגיע לפני…שאלות אלה יסייעו לכם להבין האם אתם מתעניינים בחברה מקצועית ואמינה.

 

Sure they do
אולי יעניין אותך גם:
צרו קשר לייעוץ מקצועי

חברתינו מתמחה בתחום ההגברה, התאורה והקרנה לאירועים, עם ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום האירועים

חייגו 072-3954389