החשיבות שבכל מערכת הגברה לאירועים

מגבר

מערכת הגברה איכותית לאירועים

מפיקים אירוע חברה, כנס, תערוכה, חתונה או פסטיבל? בפוסט הבא נציג בפניכם את החשיבות שבבחירת מערכת הגברה איכותית ושירותי הגברה לאירועים ומופעים, מתקדמת ומקצועית באירוע שלכם. כשמקימים, מתכננים ומפיקים אירוע, בכדי שהוא יהיה מוצלח, עלינו לשים דגש על מגוון של מרכיבים ואלמנטים במקביל.

אין זה משנה מה סוג האירוע שאתם מתכננים, מה הלוקיישן שבחרתם – בחצר ביתכם, אולם או גן אירועים, אולם כנסים גדול לחברות או אפילו בחיק הטבע ברגע שתבינו את החשיבות ותבחרו בציוד הגברה מקצועי לאירועים, כבר הענקתם לאירוע שלכם כמה נקודות זכות חשובות.

איך מערכת הפעלה פועלת ומה התפקיד של ציוד הגברה באירוע?

מערכות הגברה משלבות מגוון של אלמנטים המסייעים באיסוף צלילים וקולות. באמצעות מיקרופונים בכל מיני טכנולוגיות, אותם ממקמים בהתאם למיקום הקול או הצליל (כאן מתייחסים לסוג המוזיקה או הקולות המועברים באירוע), כאשר תפקיד המיקרופונים הוא לבצע המרה של גלי הקול לאותות חשמליים בעזרת כבל חשמלי שמחובר למה שנקרא בשפת אנשי המוזיקה מיקסר.

המיקסר קולט את האותות הללו ומעביר אותם לחלל בכל מיני עוצמות בהתאם להגדרתו של איש הסאונד. למעשה, ברגע שמערכת ההגברה שלנו טובה, מקצועית, משוכללת ובמקביל איש הסאונד שלנו בעל ניסיון בתחום, יודע לקרוא את מאפייני החלל ולהתאים את אביזרי הסאונד האופטימליים תוך התייחסות לגודל החלל, המיקום, כמות האנשים וסוג המוזיקה (חיה או מתוקלטת), כך הסאונד מועבר לקהל בצורה חדה, נקייה וללא רעשים.

דמיינו לעצמכם חתונה רבת משתתפים בה בחר הזוג המאושר להיכנס לחופה עם מוזיקה חיה שמתנגנת ברקע וזמר שמלווה אותם. אם מערכת ההגברה לא תהיה טובה מצד אחד ומצד שני לא תותאם לסוג הקולות הללו, כל האפקט יילך כאן לאיבוד וזה יפגע גם באווירה, גם בכוונה וגם בחלק הכי חשוב של האירוע וזו רק דוגמא אחת מיני רבות על איך מערכת סאונד איכותית משפיעה על הצלחתו של אירוע. כך גם לגבי כנסים ואירועים עסקיים, למשל. כנס ללא מערכת הגברה לכנסים עלול להסתיים במפח נפש לא קטן.

איך בוחרים שירותי הגברה ואיש סאונד?

ראשית כל כדאי לבחור חברה המתמחה בהתקנה של מערכת סאונד באירועים, בהתאם לסוג האירוע שאתם מפיקים. יש חברות המתמחות למשל בהפקת אירועים בחיק הטבע, כי כאן יש המון דברים שיש להתייחס אליהם במקביל בכדי שהסאונד יועבר בצורה נקייה וטובה. כדאי לבחור בחברה עם ניסיון, כזו עם המלצות וכזו המקפידה להתעדכן בכל החידושים בתחום ובוחרת בציוד מתקדם ואיכותי.

רוצה לקבל פרטים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

שנית, ניתן להיעזר כמובן בחברים או מכרים שלכם שקיימו לאחרונה אירוע מהסוג שאתם מפיקים או לחלופין, לבדוק המלצות ברשת האינטרנט דרך מנועי החיפוש, קבוצות, אפליקציות או רשתות חברתיות. אנו ממליצים על בדיקה מקיפה והשוואה בין 2-3 חברות סאונד והגברה, תאורה לאירועים ומסכי לד וכדומה. השוואה זו תסייע לכם להבין פחות או יותר את טווחים המחירים המקובלים ולהבין קצת יותר לעומק את התחום, כך תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

הגברה לאירוע

Sure they do
אולי יעניין אותך גם:
צרו קשר לייעוץ מקצועי

חברתינו מתמחה בתחום ההגברה, התאורה והקרנה לאירועים, עם ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום האירועים

חייגו 072-3954389