הגברה לכנס – איך להערך מראש?

הגברה לכנסים

הגברה לכנס עסקי

כנס נחשב לאירוע סופר חשוב מהמון היבטים. אחרי הכול, מדובר באירוע שמשפיע באופן בלעדי על המשך תהליכים הקשורים לעסק או לחברה שלנו, הן בהיבט של גיוס לקוחות והן בהיבט של חשיפה והעברת מידע מקצועי אשר תורם לנו ולהם מבחינה מקצועית.

 

יחד עם זאת, כאשר אנו מתכננים כנס, יש מספר גורמים שמשפיעים על הצלחתו, כמו למשל בחירת המיקום שיתאים מבחינת כמות האנשים שאנחנו מזמינים, ונגישות המקום. גם לבחירת הזמן שיתאים עבור רוב האנשים שאנחנו רוצים שיהיו נוכחים בכנס, יש השפעה אדירה, שכן אם מדובר בכנס בינלאומי אליו מגיעים אורחים מחו“ל, זמן כמו הקריסמס למשל, לא יתאים בכלל.

 

בנוסף, עלינו לשים לב לכיבוד במהלך האירוע, לתכנים שמועברים תוך כדי במטרה שנוכל להגשים את המטרות והחזון העסקי שאנחנו בונים לפני ותוך כדי הכנס.

 

רוצה לקבל פרטים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

דבר נוסף שחשוב מאוד לשים אליו לב קשור בהכרח לנושא הגברה לכנס, ובפרט מערכת הגברה לכנסים – מערכת מקצועית שתלווה את כל אותם תכנים, הרצאות, מצגות, סדנאות וכדומה. הרבה פעמים בכנס אנחנו מזמינים אנשי מקצוע, מרצים הקשורים לתחום שבו הכנס עוסק כדי להעשיר את הידע של המוזמנים, לספר להם על חידושים טכנולוגיים הקשורים לאותו תחום ועוד…

 

איך בוחרים מערכת הגברה מוצלחת לכנס?

ובכן, הדבר כאשר בונים הגברה לכנס, יש להתייחס למגוון של קריטריונים כמו למשל גודל האולם. ככל שהאולם גדול יותר ונוכחים בו יותר משתתפים, כך יש לדאוג למערכת הגברה חזקה יותר. דבר נוסף שכדאי לשים אליו לב הוא כמות האנשים שינכחו בעולם, המרחק בין הקהל לבין המרצה, גובה התקרה והדרך שבה החלל מחולק.

הגברה לאירועים

 

הגברה לכנס – מובנה או חיצוני?

ובכן, חלק מהאולמות כבר מתוכננים בצורה כזו שבהם יש מערכת הגברה מובנית ואז זה מקל עלינו וכל מה שאנחנו צריכים לדאוג לו הוא איש סאונד מקצועי שיסייע לנו במהלך הכנס וידאג לתקינות של המערכת ולתפעול שלה. מנגד, במידה ובחרנו בלוקיישן שאין בו מערכת הגברה מתאימה, חשוב לבחור בחברת הגברה מקצועית שתדע להתאים עבורנו מערכת מתאימה בהתאם לאותם קריטריונים שתיארנו קודם לכן.

רוצה לקבל פרטים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

 

איך בוחרים חברת הגברה לכנסים?

ובכן, מומלץ לבחור חברת הגברה המתמחה בתכנון ותפעול מערכות הגברה בצורה מקצועית. ההמלצה שלנו היא לבחור חברה אשר מנוסה ספציפית עם אירועים כמו כנסים, שכן יש הבדל ניכר מבחינת מערכת ההגברה לכנס בהשוואה לאירועים אחרים כמו חתונות או בר מצוות, למשל.

 

כדאי לבחור בחברה על פי המלצות מחברים או אנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם או לחלופין להיעזר בחברת הפקות מקצועית המתמחה בארגון אירועים עסקיים כמו כנסים שוודאי נמצאת בקשר מתמיד עם ספקים חיצוניים ויודעת להתאים גם חברת הגברה וגם תאורה לאירועים. לחברות אלו יש השפעה אדירה על הצלחת הכנס ולכן חשוב להשקיע בבחירה שלהן.

 

Sure they do
אולי יעניין אותך גם:
צרו קשר לייעוץ מקצועי

חברתינו מתמחה בתחום ההגברה, התאורה והקרנה לאירועים, עם ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום האירועים

חייגו 072-3954389