חברת הגברה ותאורה לאירועים

תאורה והגברה לאירועים

איך בוחרים חברת הגברה ותאורה לאירועים?

לכל אירוע יש את האלמנטים המאפיינים אותו, אותם אנו לוקחים בחשבון בתהליך ההפקה, הארגון והתכנון של האירוע. בין אם מדובר בהופעה של להקה או זמר בהם יצפו אלפי אנשים, כנס מקצועי שיאגד מאות עורכי דין או מאמני כושר ובין אם מדובר באירוע פרטי כמו בר מצווה או חתונה, יש חשיבות רבה למערכת ההגברה והתאורה שתשרת אותנו באירוע.

לפני שנבין איך בוחרים חברה מקצועית בתחום זה, חשוב קודם כל לסרוק כמה מהתפקידים שלה מערכת הסאונד והתאורה.

קצת על מערכת תאורה, הגברה ועל איך הן קשורות אחת לשנייה

פרט לעניין הפונקציונלי של מערכת תאורה לאירועים שמטרתה כמובן להאיר את האירוע, יש גם עניין של אפקטים בשילוב אווירה ויצירת קונספט. מערכת תאורה טובה היא מערכת המשלבת מגוון של מכשירים הפועלים בסנכרון אחד עם השני, לזה כמובן אחראי איש תאורה מקצועי. למשל, יש מה שנקרא פנסים חכמים שמאפשרים לנו לבצע החלפה של צבעים, היבהוב של המנורות בקצבים משתנים, תאורה בתנועה משתנה ועוד כל מיני אפקטים.

יש גם מה שנקרא פנסי לייזר שהם בעצם תוספת למערכת הרגילה ומעניקים סוג כוריאגרפיה לצלילי המוזיקה. כאן נכנס למעשה התפקיד של אנשי המקצוע שיידעו איך לסנכרן בין מערכת התאורה למערכת הסאונד.

אם למשל צפיתם פעם במופע המזרקות ברחבת מלון הבאלג‘יו בווגאס או במופע של ברודווי או סירקס דה סולווי, זו בדיוק הכוונה ואפשר לעשות את זה באלגנטיות בכל אירוע מכל סוג שהוא.

כמובן שיש עוד המון סוגים של תאורה ומנורות מיוחדות שמתאימות למגוון של שימושים כמו למשל פנס פליקר מהבהב, פנס עקיבה שמתאים בעיקר במופעי מוזיקה, תיאטרון ומחול, תאורת שטיפה המאירה סוג אחד ספיציפי של אור על אובייקט מסוים ועוד. בהיבט של הסאונד מדובר במערכת שלמה שמשלב כמה מכשיטים שמאפשרים לשלוט גם בעוצמה של המוזיקה וגם באיכות שלו. ככל שתנאי החלל יהיו מורכבים יותר, כך נצטרך לבחור במערכת סאונד עוצמתית ומתקדמת יותר, כלומר מערכת הגברה לכנסים שתהיה איכותית ואמינה.

רוצה לקבל פרטים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

הגברה לאירוע

אז איך בוחרים?

מכיון ומדובר בשילוב של פעולות מורכבות הדורשות מצב אחד הכרה מדויקת ומושלמת של כל מכשיר ואביזר בשתי המערכות ומצד שני סנכרון ביניהן, חשוב לבחור חברת תאורה וסאונד מקצועית שיודעת לפעול בהתאם לסוג האירוע שאתם מפיקים.

יש הבדל למשל בין סאונד ותאורה בחתונה עם 500 מוזמנים על חוף הים לבין סאונד ותאורה בכנס מקצועי. לכן, חשוב לבחור את החברה ואנשי המקצוע הפועלים בה והמתמחים בתחום הגברה לאירועים ותאורה, קודם כל לפי סוג האירוע. בנוסף, יש לבחון את המערכות השונות, לוודא שהן אכן משלבות את כל המרכיבים והמכשירים אותם האירוע שלכם דורש.

תמיד ניתן להסתמך על המלצות של אנשים שאתם סומכים עליהם, אך אם לא הצלחתם לאתר חברה בצורה כזו, רשת האינטרנט תעזור לכם למצוא את החברה הטובה ביותר עבור הצרכים של האירוע ובהתאם לתקציב העומד ברשותכם.

Sure they do
אולי יעניין אותך גם:
צרו קשר לייעוץ מקצועי

חברתינו מתמחה בתחום ההגברה, התאורה והקרנה לאירועים, עם ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום האירועים

חייגו 072-3954389