מסכי הקרנה לאירועים

מסך הקרנה

כך  תבחרו מסכי הקרנה לאירוע

אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע צריך מסכי הקרנה? הרי עד לפני כמה שנים כל מי שהיה זקוק לפעולת המקרן, היה עושה שימוש בקיר או בבד לבן. אז גם בתחום המסכים, כלומר הקרנה ומסכי לד לאירועים, הסאונד והמולטימדיה בדומה לתחומים רבים אחרים הנושקים לחיינו, גם תחום המקרנים עבר שינוי תהפוכתי של ממש.

למעשה, גם אם אתם מקרינים את התוכן שלכם על הקיר הישר והלבן בעולם, עדיין האיכות שתקבלו לא יכולה להשתוות לאיכות של מסך איכותי.

מהם היתרונות של מסכי הקרנה ?

מסכים למקרן עשויים ומיוצרים במיוחד להחזר של אור במטרה לאפשר תצוגה איכותית, ברורה וחדה. כמובן שזה היתרון הבולט ביותר ואם אתם בוחרים לשלב עם מערכת ההקרנה הזו גם מערכת סאונד, התוכן שתעבירו בין אם זה הרצאה, מצגת או כל דבר אחר יהפוך ברור ואיכותי עוד יותר. אם למשל אתם מארגנים כנס, אירוע חברה או אפילו אירוע פרטי כמו בר מצווה או חתונה ואתם רוצים שהתוכן שאתם מציגים דרך המקרן או הדיסק יועברו בצורה טובה וברורה לקהל שלכם, מסכי הקרנה זה בדיוק מה שאתם צריכים.

אז איך בוחרים מסכי הקרנה או איך מתאימים מסך למקרן?

  1. מה אנחנו רוצים לעשות עם המסך – במידה ואנחנו צריכים מסך שנוכל להעביר ממקום למקום כלומר מסך נייד לאירועים כמו מכירות, אירועים שיווקיים, עדיף לנו לרכוש מסך על חצובה שאפשר לנייד אותו ממקום למקום.
  2. מסך קבוע – אם למשל יש לכם אולם כנסים או אירועים שאנשים משכירים את המקום לעתים קרובות, כדאי לכם כמובן לבחור במסך גדול וקבוע אותו נקבע על הקיר.

יש סוגים שונים של מסכים אותם מקבעים על הקיר כמו למשל מסך אותו פותחים בצורה ידנית או מסך שפותחים באמצעות חשמל. יש גם מסכים קבועים שלא צריך להזיז בכלל.  הבחירה בסוג המסך למקרן כבר ממש תלויה בתדירות השימוש, במטרה של המסך וכמובן בתקציב העומד ברשותכם.

גודל המסך

מסכי לד ומסכי הקרנה מגיעים במגוון עצום של גדלים, ממש כמו טלוויזיות. כאשר אנחנו בוחרים מסך בגודל מסוים עלינו לחשוב על קריטריונים כמו למשל גודל האולם, כמות הצופים במסך, המרחב של הקהל מהמסך וכדומה. אם למשל אנחנו מפעילים את המסך שלנו לצורך של ערבי שירה בציבור, כדאי לנו מסך שייכנס לרכב ונוכל לנייד ממקום למקום לעומת מסך המשמש לערבי חברה, אז נבחר מסך גדול ששוב נוכל לקבע אותו לקיר באופן קבוע. משהו שנוסף שחשוב להתייחס אליו בתהליך בחירת המסך הוא הפונקציות של כל מסך ומסך נותן לנו.

לסיכום, יש השוק מציע מגוון של מסכי הקרנה, לכן לפני שבוחרים בחברה שתספק לנו את השירות הזה, כדאי להכיר קצת את הסוגים השונים, להבין מה באמת הצורך שלנו, להגדיר תקציב ורק אז לקבל החלטה שקולה, כך גם לגבי תאורה לאירועים ומערכות סאונד.

רוצה לקבל פרטים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

מסך הקרנה

Sure they do
אולי יעניין אותך גם:
צרו קשר לייעוץ מקצועי

חברתינו מתמחה בתחום ההגברה, התאורה והקרנה לאירועים, עם ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום האירועים

חייגו 072-3954389